آموزش شطرنج مبتدی
11%
تخفیف

آموزش شطرنج مبتدی (کلاس آنلاین)

بدون امتیاز 0 رای

– تسلط بازیکنان بر مرحله شروع بازی شطرنج که مهمترین مرحله ی بازی است.
– بیان نکات خاص در مورد حمله و دفاع
– افزایش دانش استراتژیک بازیکن که باعث برتری بازیکن در طول بازی می شود.

2,500,000 تومان
آموزش شطرنج حرفه ای
17%
تخفیف

آموزش شطرنج حرفه‌ای (کلاس آنلاین)

بدون امتیاز 0 رای

آشنایی با انواع ساختار پیاده ای رایج در شطرنج پس از مرحله گشایش

نحوه مانور و انتقال سوارها در هر وضعیت به پست صحیح خود

رسیدن به آخربازی مطلوب و دلخواه از وسط بازی پیچیده و مساوی یا متعادل

فواید کنترل مرکز : تسخیر فیزیکی با ابزار پیاده و همچنین کنترل از راه دور بوسیله فیانچتوی فیل

و …

2,000,000 تومان

آموزش صفر تا صد شطرنج (کلاس آنلاین)

بدون امتیاز 0 رای
معرفی دوره کلاس آموزش شطرنج (آنلاین) با هدف: مهارت یادگیری شطرنج به نوآموزان ارتقا کیفی بازیکنان مبتدی یادگیری مهارت های…
1,200,000 تومان

ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم با دوره‌های آموزش ورزش ما به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شوید. ما مجموعه‌ای از دوره‌های ورزشی مختلف با بالاترین سطح تخصص و تجربه را ارائه می‌دهیم تا شما را در رسیدن به هدف‌های ورزشی خود و ارتقای سلامت جسمی و روحیتان همراهی کنیم.

یکی از مزایای شرکت در کلاس‌های ورزشی که آن را از ورزش کردن به تنهایی متمایز می‌کند؛ این است که از طریق جلسات فعال و انگیزشی، ما به شما انگیزه‌ی لازم را می‌دهیم تا بهترین خودتان را به چالش بکشید.

با استفاده از روش‌های متنوع و پیشرفته، این دوره‌های ورزشی شما را در مسیری پویا و هیجان‌انگیز قرار می‌دهند.

ما با ارائه‌ی امکانات متنوع مانند برنامه‌ی تمرینی آنلاین، پلتفرم‌های ویدئویی آموزشی و، به شما امکان می‌دهیم تا به صورت کامل در محیطی مجازی و در خانه در جوی پویا در مسیر رسیدن به اهداف ورزشی خود قرار بگیرید. علاوه بر این ما در فرصت پلاس با ارائه دوره‌های آموزش سبک زندگی و آموزش آشپزی متنوع به شما کمک می‌کنیم تا بهتر و سریع‌تر به هدف مدنظرتام برسید

پس اگر شما هم به دنبال یک تغییر مثبت و بهبود وضعیت ورزشی خود هستید، دوره‌های ورزشی ما را امتحان کنید. ما با ارائه‌ی برنامه‌های متنوع و منحصر به فرد در هر فیلد ورزشی که مدنظرتان باشد، همراه شما خواهیم بود تا به بهترین نسخه‌ی خود دست یابید.

ما اینجا تمامی محدودیت‌های افراد را در نظر گرفته و با توجه به آن‌ها، دوره های ورزشی متنوعی مانند آموزش شطرنج و… که توسط مدرسین مختلف و در سطوح متفاوت تدریس می‌شوند برگزار کرده‌ایم.

از این رو شما عزیزان با توجه به شرایطتان می‌توانید دوره‌ی مناسب خود را انتخاب کرده و با شرکت در آن به آموزش ورزش دلخواهتان بپردازید. تا به مرور زمان از اثرات فوق العاده ورزش روی بدن، روح، عملکرد، اندام، اعتماد به نفس و… خود بهره مند شوید.

ما برای راحتی حال شما همراهان گرامی، دوره‌های متنوعی از نظر نوع و سطح برگزاری، تدارک دیده‌ایم، تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

توجه داشته باشید، هرچه را که در این راه هزینه کنید، سرمایه گذاری برروی جسم و روحتان محسوب شده و در نهایت حتماً نتیجه مثبت آن را می‌بینید.

پس همین حالا ثبت‌نام کنید و در مسیر بهتر شدن خود پیشرو شوید!